wtorek, 20 sierpnia 2013

Śpioch jeden z kilku


Nie chce ktoś kota? Czwórka małych brzdąców mieszka na mojej działce, a najgorsze jest to, że ich matka znowu jest w ciąży ...
Oto jeden z nich. Wydaje mi się, że jest najmłodszy i najsłabszy z rodzeństwa, a do tego najładniejszy.
Co ja gadam... Przecież ja wolę psy, natUralnie... ;)



Czy chcecie, aby nienawiść była z nami?
Ze strachu zimny pot był na ciele?
Patrzeć jak jesteśmy oszukiwani?
Jak umierają nasi przyjaciele?
Być kierowanym przez rząd skorumpowany?
By nasze ego przerastało nas?
Rządziły nami tylko money money?
Powiem to sobie i wam jeszcze raz - nie, nie, nie ...

Polecam: Grubson - Nie nie nie ; ) - Genialny tekst.

5 komentarzy:

  1. śliczny kotek <3 Grubson ma świetne teksty piosenek <3 zawsze jest w nich jakiś przekaz ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. hihi u mnie też przybłęda 3 male wyprowadziła niedawno :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. koooooteeek ^-^ piękny jest <3 wiesz, ja chętnie bym wzięła, ale mama się nie zgodzi na kolejne koty :D dwa już jej w zupełności wystarczą ;p
    Grubson *-* uwielbiam <3
    ~~Masza

    OdpowiedzUsuń
  4. Koło tego zdjęcia nie mogę przejśc obojętnie, bo uwielbiam koty, a ten jest wyjątkowo słodki! piekne ujęcie! (;

    OdpowiedzUsuń