poniedziałek, 12 sierpnia 2013

Sierpniowe dni.



Witajcie.! Co u Was słychać? U mnie na dzień dzisiejszy bardzo dobrze :) Przestaje być nudno :)
Wciąż nie rozstaję się z muzyką i moim aparatem. Mam 20 lat i 3 dni. Myślę, że teraz będzie coraz lepiej 
i jak do tej pory, ze wszystkim dam sobie radę, chociaż wszyscy wiemy, że nie ma życia bez kopniaków ;)
Ok .!
Czas na zdjęcia.! : d 


Pamiętacie jeszcze moje pomidory z balkonu? Tak wyglądają dzisiaj :



A teraz brzoskwinie, których mam tam więcej  niż pomidorów. 
Ale.. Nie urosły mi na balkonie.^^ :


Na koniec słonecznik i kwiatki z ogrodu mojej Cioci :) :



Zauważyłam, że ostatnio jest tutaj bardzo dużo żółtego. Cóż. Mi to w ogóle nie przeszkadza. ;)


Na koniec zapraszam do polubienia i obejrzenia świetnych, EKOlogicznych poduszek
firmy Dobranocc. Na moich oczach szyte są poszewki, a bazy wypychane sianem! 
POLECAM.! :)
LINKI PO LEWEJ ! :)









6 komentarzy:

  1. Uwielbiam te żółte kwiatki, też u nas rosną ;))
    Zdjęcia mega, jak zawsze ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. pozytywne nastawienie to już połowa sukcesu! ;)
    Pomidorki ładnie wyrosły ;d

    OdpowiedzUsuń
  3. wszystko tak pięknie wygląda *_____*

    OdpowiedzUsuń
  4. brzoskwinie ^-^
    ja to ostatnio jadłam jeżyny, maliny i borówki - oczywiście ze swojej działki ;p;)
    ~~Masza

    OdpowiedzUsuń
  5. mmmm, brzoskwinie! :)
    a zdjęcia jak zwykle genialne :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Ależ żółty to bardzo ładny kolor ^^
    Brzoskwinie mmmm.., ale własnoręcznie wyhodowane pomidorki też są pyszne ;)

    OdpowiedzUsuń