czwartek, 30 maja 2013

I love mum. She is the best .!


Na wstępie dziękuję Wam za te komentarze, w których pisałyście, żebym szybko wracała do zdrowia :)
Na szczęście jest już lepiej :) Mogłam nawet pojechać dzisiaj nad jezioro, gdzie mam działkę, żeby spotkać się z moim bratem mieszkającym na co dzień w Londynie. 

O to i on :


 


Jak Wam minął wolny od szkoły, pracy, a zarazem święty dzień ? :) Mi świetnie! Mogłam spotkać się z rodziną, z którą ostatnio widziałam się w grudniu.
Jest jedna niepokojąca sprawa, ale mam nadzieję, że z dnia na dzień będzie lepiej ...

No i niedługo DZIEŃ DZIECKA ! :) 
Macie jakieś plany?? :) Ja chyba spędzę poranek w kuchni, żeby przygotować coś słodkiego 
dla moich najbliższych :)
Mam w domu samych łasuchów, uwierzcie, większych nie ma ; p


Na dzisiaj tyle :) Mam wakacje i przydałoby się coś przeczytać.
Na mojej półce leży już książka o A. Hitlerze. Interesująca sprawa :)
Trzymajcie się,
nnats.!



9 komentarzy:

  1. Ale świetny ten maluszek :)).
    A ja dziś byłam na procesji i było cieplutko,a potem pogoda się sp.... Zepsuła ;). Wyczuwam burzę. I to mocną. Wiesz co to znaczy... Heh ;)

    Buziak.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale fajny ^-^ i ma fajną koszulkę :D:D
    No.. a ja dzień dziecka, to u dentysty spędzę xd bo mam niestety wizytę ustawioną na sobotę =.=
    ~~Masza

    OdpowiedzUsuń
  3. Coś mi się nie chce zdjęcie do końca otworzyć :(( dzień dziecka? chciałabym coś dostać :D jak za starych, dobrych czasów :)

    OdpowiedzUsuń
  4. będziesz musiała sobie kupić nowe buciki, bo konkursu nie mam i nie będę mieć :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jaki on słodki! Rzeczywiście szkoda byłoby się z nim nie spotkać :)
    I świetną ma koszulkę ;)

    OdpowiedzUsuń