środa, 16 stycznia 2013

Przyjaciele ze Stumilowego lasu i moja N.


Nie podoba mi się dzisiejsza pogoda. Naprawdę, wolę siedzieć w domu, słuchać muzyki, piec ciasteczka lub pić słodkie kakao. Na dworze jest brzydko, mokro, cholernie... A pomyśleć, że kilka dni temu było śliczne słońce, a śnieg błyszczał ...
Trudno. Dziś jest tak. Mam nadzieję, że jutro będzie lepiej : )

Urodzinowe muffiny zrobione, teraz tylko czekać na powrót Solenizanta ze szkoły do domu :)
Sto Lat K. Mój najwspanialszy Braciszku :)

* * * 

Mój Pies uwielbia biegać po śniegu. Jaką frajdę jej sprawia rzucanie gałkami. Nawet sobie nie wyobrażacie. Tak strasznie ją kocham. Zawsze będzie zajmować dużą część w moim sercu. : ) 
Moja N. 



* * * 

Dodam jeszcze dwie przywieszki do telefonu, które ostatnio zrobiłam. Przyjaciele ze Stumilowego Lasu.


 * Mam nadzieję, że chociaż trochę są podobne ^^.


* * * 

Moja Skra wygrała wczoraj w Lidze Mistrzów z Arkasem Izmir 3:1 !!! : )
Brawo chłopaki !! Cieszę się, że chociaż tu Wam idzie.
Bąku, dobra zmiana za kontuzjowanego Winiara! :)
Killer na prawym, do tego Szampon. - czaad !
W +lidze też będzie już lepiej. Na pewno ! :)

Mistrzostwa Świata w ręczną 2013:
Do tej pory dwa mecze wygrane i wczorajszy niestety przegrany.
Druga połowa była niesamowicie zwalona... Trudno!
Mamy jeszcze szanse!
Dawać Chłoopakii !! :)


         


9 komentarzy:

  1. Trzeba trzymać kciuki za szczypiornistów, bo teraz punkty im się przydadzą :)
    Bardzo ładne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. fajne przywieszki.:)

    No więc takie są uroki zimy. -.-

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne przywieszki :)
    A piesek słodziutki

    OdpowiedzUsuń
  4. Sama zrobiłaś te zawieszki? bardzo fajne ;)
    Nadal wierzę w naszych szczypiornistów, że im się uda!
    Brawo Skrzaty!

    OdpowiedzUsuń
  5. psiak fajny a zawieszki sa ekstra zdolniacha jesteś

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. ;***
    Tak, stoo latek dla K. :)

    D.

    OdpowiedzUsuń
  7. Myślałam, że już skomentowałam ten wpis, ale chyba mi się śniło, no więc :
    Pierwsze zdjęcie jest przezajebiste :D
    I oczywiście Przyjaciele ze Stumilowego Lasu są również boscy, zwłaszcza prosiaczek - paker ^^
    Dobrze słyszeć, że Skra wreszcie gdzieś wygrała xd musimy kiedyś pojechać obejrzeć ich z bliska ! ale najpierw... weź mnie zabierz na zdjęciaaaa, proszęęęę, bo nie mam co wstawiać na fbl-u ;p ( już o blogspocie nie wspominając)
    ~~Masza

    OdpowiedzUsuń
  8. Neeeelkaaaa <3 najcudowniejsza sunia pod słońcem, wiernie nam towarzyszyła podczas walki z matematyką. Prosiaczek genialny: połączenie pijanego marynarza ze starych filmów z disneyowską utopią-no czadzior. :))

    OdpowiedzUsuń