czwartek, 4 października 2012

Czwartek czwartego

Czwartek czwartego, niesamowita data ; )  ...



Doszłam do wniosku, że muszę uporządkować sobie zdjęcia na ścianach, w albumie, na tablicy korkowej.
Niektóre można schować gdzieś głębiej, nie są już potrzebne.

* * * 
Wczoraj Lech Poznań wygrał 2:1 z HSV Hamburgiem, Borussia Dortmund zremisowała
z Manchesterem City. 
Dzisiaj zamierzam poukładać stare historie na jedną kupkę.
Jutro czeka mnie najprawdopodobniej praca z Nikodemem :)
Nie mogę się doczekać wyjścia z aparatem! :)


nnastUu.

4 komentarze:

  1. Super :) Chciałabym mieć czas na wyjście z moim Nikosiem... Ale cóż, nie mam wcale czasu :( Zazdroszczę Ci.
    Zdjęcia, schować, głębiej, niepotrzebne.. Domyślam się? ;> Oj tam, uszki do góry;) ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Woda ma na tym zdjęciu piękny kolor, taki mocny i wyrazisty:D
    ah te jezioro, aż mi się łabędzie przypomniały.
    Mam nadzieje, że będzie jeszcze ładna pogoda ^^a tak w ogóle, co ty tak ostatnio po jednym zdjęciu dodajesz ?:P
    ~~Masza

    OdpowiedzUsuń
  3. fakt, Maszka, kolory są przepiękne, nasycone i głębokie. No właśnie, za mało tych zdjęć! Wchodząc tu, jestem zawsze nastawiona na kilka Twoich prac, więc proszę mi się tutaj poprawić ;)) Co za stare historie?

    OdpowiedzUsuń