niedziela, 23 września 2012

Nowa pora roku :)


Pierwszy dzień jesieni. Nie ukrywam, lubię tę porę roku. To właśnie wtedy drzewa są w złotawych kolorach. Uwielbiam spacery po leśnych drogach pełnych liści. Robię wtedy z nich kolorowe bukiety. Słońce przedostaje się przez gałęzie, oświetla drogę. A kiedy zrobi się chłodno, wracam do domu, gdzie czeka na mnie ciepła herbata z miodem. Siedząc pod kocem, pijąc ją oglądam zdjęcia na aparacie, które zrobiłam na spacerze. Na uszach mam słuchawki, przez które słyszę pewien gram duszy ;)

Dzięki Maszka za dziś : )






* * * 

Niebawem może nowy projekt : >


brawo Vive :)


25 komentarzy:

  1. wiedziałam, że dodasz to zdjęcie;p
    ale łee, myślałam, że dodasz te ze spaceru też -.- no wiesz co, to znaczy, że tylko ja mam się upokarzać i swoje niewypały wstawiać ?to podłe !:D
    Ale i tak będziesz mi się kojarzyć, jak będę iść ...wiesz gdzie ;ppp
    ~~Masza

    OdpowiedzUsuń
  2. fajne zdjęcie a jesień jest brrr :)))

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Genialne zdjęcie... Hmmmm ja na swój sposób też lubię jesień, tylko nie te chłodne wieczory :(

    OdpowiedzUsuń
  4. też lubie jesien ;D too zdjecie jest genialne

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam jesień, twoje zdjęcia genialne;-)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Zdjęcie bajera. Notka też ;)
    Dlatego mówilas wczoraj scrable? Genialne! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. : *
      Najbardziej jesienią lubię pisać z Tobą,gdy siedzę pod kocem i popijam kakao :>

      Usuń
  7. nie lubię jesieni najwidoczniej nie widzę w niej tyle plusów co ty ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja tam lubię jesień, jakoś to wracanie po domu po szeleszczących liściach to jest to! :) poza tym jesień niesie ze sobą Plusligę, więc jest ok :)
    Zdjęcie bardzo pomysłowe, gratuluję kreatywności :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zdjęcie epickie ;D Świetne! Dziekuje bardzo za odwiedzenie mojego bloga i dodanie do obserwatorów ;) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Nierówna gra Vive ale ważne że wygrali :)

    OdpowiedzUsuń
  11. świetne zdjęcie :3
    ja też lubię jesień, moje urodziny i wgl zaczyna się +liga! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie, plusliga! Nie mogę się doczekać :)

      Usuń
  12. jakie cudowne zdjęcie, niestety szkoda że cała jesień nie jest aż taka piękna jak na zdjęciach...

    OdpowiedzUsuń
  13. Jesień jest, zaraz po zimie, moją ulubioną porą roku. Szczególnie, kiedy świeci słońce, wszędzie jest złoto, a w powietrzu czuć zapach liści i kasztanów. Chociaż deszczowa i szara jesień też jest piękna. Jednak wolę ją wtedy oglądać spod kołdry, pijąc gorącą herbatę, wtedy jest tak cicho i spokojnie, sennie, monotonnie. "O szyby deszcz dzwoni, deszcz dzwoni jesienny, i pluszcze jednaki, miarowy, niezmienny...". Zdjęcie jak zawsze pomysłowe i piękne ;*

    OdpowiedzUsuń
  14. Lubię jesień...ale taką prawdziwą,a nie błoto i deszcz ._.
    obserwujemy? ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. super zdjęcie. też bym sobie poszurała w żółtych liściach...przynajmniej Gram Duszy wzięłam ze sobą :)pozdrowienia dla was wszytskich!

    OdpowiedzUsuń