piątek, 17 kwietnia 2015

Siedemnasty kwietnia



 * * *
Wszystko kwitnie i pachnie. Ptaki budzą mnie około 5 nad ranem. Ich koncerty są przepiękne! 
Choć czas mnie goni, nie pozwolę mu mnie wyprzedzić. Mam dużo do roboty i zrobię to jak najszybciej. 
Zbożowa kawa bez mleka smakuje nawet dobrze. W połączeniu z batonem marcepanowym jest wyśmienita! W niedzielę wieczorem wzbogacę się o tytuł opiekuna kolonijnego, cóż, może kiedyś się przyda. Modelina sama przykleja się do sylikonowych rękawiczek. Słoneczna pogoda powoduje, że chce mi się pracować! Gorzej będzie gdy spadnie deszcz, nie daj Boże, śnieg. W tym tygodniu uspokaja mnie Selah Sue i jej płyta Reason. Już za kilka dni będę mogła ją dotknąć!







Wiosna nie tylko daje nam wspaniałe kolory, ale i spokój, szczęście i uśmiech. Ja w to wierzę.







Odważę się, już dzisiaj.!

* * *  

3 komentarze:

  1. No właśnie .. wszystko kwitnie, ale ta pogoda mogłaby już się nie zmieniać ! A nie na tygodniu opalanie, a w niedziele sanki :P
    Piękne te drzewa są.. często przechodzę właśnie koło takich.. i żałuję, że nie ma ze mną aparatu ;p a "morze szafirków" też niezłe :D:D
    Ostatnio byłam u siebie na działce ;p ale dosłownie weszłam, zrobiłam kilka zdjęć i wróciłam .. niestety - za mało czasu :<
    ~~~Masza

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje! Na pewno tytuł się przyda, jeśli tylko nie zamkniesz się na propozycje. :)
    Kwitnie, oby wiosna zagościła na dobre <3
    Śliczne zdjęcia, Kochana!! Uwielbiam szafirki. :D :3

    OdpowiedzUsuń
  3. Mistrzu fotografii, bajecznie zlapalas wiosnę!

    OdpowiedzUsuń