wtorek, 17 lutego 2015

Mroźny siedemnasty


Witajcie w mroźny, siedemnasty dzień lutego!
Kto ubolewa ze mną?  Komu skończyły się ferie? 

* * * 

Aktualnie mam długą przerwę obiadową między jednymi zajęciami a drugimi. 
Wróciłam do domu, aby nabrać rumieńców na zimnej twarzy i schować się pod ciepłym kocem przy tależu jajecznicy. 

* * * 

Tak, mam w sobie wieloryba! Takiego potężnego. Mam mnóstwo planów. Nagrałabym po kryjomu kilka filmów, wyjechałabym i nauczyłabym się kręcić na palcu pizzę. Ale jak na razie mój wieloryb pływa bardzo głęboko i nie jest widoczny dla ludzkiego oka.

* * * 

Na zdjęciach Ola! ;)




Trzymajcie się ciepło!!
nnatss.!



1 komentarz:

  1. O, Olka ;d;d
    Ja ubolewam nad końcem ferii - i to bardzo ;d A te Twoje dzisiejsze okienko, to tragedia :P
    Kręcenie na palcu pizzy?xD Też bym chciała to umieć ! :D
    ~~Masza

    OdpowiedzUsuń