wtorek, 9 grudnia 2014

Grudniowy pierwszy


Przyszedł grudzień. Pora coś napisać.
* * * 
Muszę wstawiać tutaj mniej zdjęć. Nudzicie się i nie komentujecie, smutno mi ;).
* * * 
Czasami zastanawiam się, czy dobrze wybrałam. Gdy patrzę na ludzi otaczających mnie [przez przypadek] myślę, czy to na pewno to. Przez nich nie widzę sensu w tym, co robię. Nie wiem dlaczego jestem akurat w tym, a nie innym miejscu. 
Odliczam dni do mojego dłuższego weekendu- raz, dwa ...
Czekam na ten moment, gdy przebudzę się z szeptem nic nieznaczących słów. 
* * *

Kilka zdjęć, dosłownie. :






Trzymajcie się ciepło, noście czapkę i szalik! 
nnatss.!

3 komentarze:

  1. Co tak depresyjnie? ;p Fakt, może nie wszyscy ludzie są idealni.. a niektórzy to naprawdę mogą zdołować - odczułam to naprawdę boleśnie na swojej skórze, również. Ale są też tacy, którzy zawsze z Tobą będą i będą Cię wspierać, a na takich warto czekać ;d
    Ładne zdjęcia <3 Ostatnie najlepsze ;d kiedy znalazłaś na nie czas?;p (zazdroszczę)
    ~~Masza

    OdpowiedzUsuń
  2. oooo ! u nas jeszcze takich widoków w tym Grudniu nie było !

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej, hej, nikt się nie nudzi! ;p Podbijam, również zazdroszczę, że masz czas na fotografowanie...

    OdpowiedzUsuń