niedziela, 19 października 2014

Niedzielne 27


Witajcie!

Ta niedziela była przepiękna! Wiatr nie przeszkodził nam w spacerze.
Słoneczne, rodzinne niedziele są najpiękniejszymi ze wszystkich niedziel na świecie!
Razem z mamą wybrałyśmy się na przejażdżkę za miasto, gdzie znajduje się przepiękny las, tuż obok lotniska :)
Brakowało mi takich chwil. Brakowało mi czasu spędzonego tylko z Nią! Na szyi wisiał aparat, który ze spokojem pozytywnie reagował na moje rozkazy.

KOCHAM CIĘ  MAMO !! :)


Z niedzieli Dwadzieścia Siedem wybranych fotografii :)  :














Mamuuunia :)







Kolejny samolot, tym razem Iskra, coś jak Mig. Robi wiele hałasu ! :)








I choć dalej wstydzę się wstawiać takie zdjęcia w sferze facebook'owej,
cieszę się, że mam takie miejsce, jak ten blog i w jakiś sposób mogę pokazać je światu !



Ściskam,
nnatss.!




4 komentarze:

  1. wiecej takich obszernych notek! koniecznie! :) Super, ze udalo Ci sie spedzic mile ten dzien, szczegolnie, ze trzeba korzystac z pieknej, zlotej jesieni, bo to ponoc ostatnie tak pogodne chwile. Zabierz mnie kiedys do tego lasu! blaaagaaaam :)))) szczegolnie, ze masz juz swojego wiernego towarzysza przygod, ja rowniez za nim tesknilam :) ciesze sie ze zmartwychwstał :* buziaaaaaki!

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie wiem jak można się wstydzić wstawiać takie cudeńka... Uwierz w siebie, Mistrzu!! :) Są świetne!! :)
    Mamunia.. :3 :D
    Więcej takich długich notek! <3 I takich niedziel... :)

    OdpowiedzUsuń
  3. jak ja lubię Twoja fotki ... więcej więcej!
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowne te zdjęcia :OO Ten startujący samolot, lecący samolot, od tyły, od przodu - super ! ^^
    Ale i tak pies najlepszy !! :D jak pierwszy raz zobaczyłam to zdjęcie myślałam, że to jakaś sarna :P
    ~~Masza

    OdpowiedzUsuń