sobota, 19 lipca 2014

Szpinak z malinami i wiśniowy pożeracz


Dzisiejszy dzień przywitał mnie świeżymi owocami i warzywami. Tyle pyszności na raz! 
Wiśnie, maliny, szpinak, fasolka, jabłka i porzeczka czerwona, której nie udało mi się sfotografować. Chyba zapomniałam ;)
Powstały dwie tarty, które już zostały praktycznie zjedzone, pyszny obiad i super przekąski! :)
Mówiąc krótko, kulinarna sobota! :)





Moja ukochana psina przyszła na wiśnie! :) :








"Chociaż jak syreny, budzą mnie o Tobie sny .. "


Ściskam,
nnatss!

4 komentarze:

  1. mmmmm, aż ślinka leci :)
    lato w pełni więc i w moim ogródku także pełno warzyw i owoców, zdecydowanie lubię to :)
    kolorowo, malinowo, pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeeej, dziękuję za komentarz do mojego bloga. Wchodzę żeby się odwdzięczyć, a tu takie pyszności *-* Świetny blog, i te maliiiinkiiii <3 Aghh, dziękuję że jesteś XD Będę tu często zaglądać :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ejj, serio pomyśl nad zarabianiem fotografią kulinarną... Genialne są, za każdym razem te fotki! :) Mistrz. :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Tyle owoców, mniam <3
    U mnie na działce też były ;D Z resztą wiesz, bo próbowałaś :p
    ~~Masza

    OdpowiedzUsuń