czwartek, 27 marca 2014

Czwartkowy


Witajcie po długiej przerwie!

* * * 

Zastanawialiście się co by było, gdyby ludzie całkowicie się od nas odwrócili? Nie pociągnęłabym swojego życia bez nich ani minuty dłużej. Niektórzy Przyjaciele pisani, rzecz jasna, przez wielkie "P" mieszkają tuż obok, ale są i tacy, co wspierają nas na każdym kroku z daleka. Nie jestem idealna, potrafię wyrządzić krzywdę, mimo to, nie zostałam sama. Nawet jeśli ktoś po kilkunastu latach odszedł, jestem tej Osobie bardzo bardzo wdzięczna za ten niesamowity czas. Przyjaźń jest dla mnie bardzo ważna. 
Trzymam w garści szczęście składające się z przecudownych ludzi, o których nie zapomnę nigdy, a w sercu wiele wspomnień przymocowanych gwoździami, żeby nigdy stamtąd nie odeszły.

* * * 





Kaczka na drzewie:











* * *
Czy jest sens prowadzenia tego bloga. Ze względu na studia i totalny brak czasu rzadko tu wchodzę, do tego mało kto czyta moje posty. Jednak swoją decyzję jeszcze przemyślę ;).

* * * 

Trzymajcie się !
nnatsuu.

11 komentarzy:

  1. Zdjęcia oczywiście coraz lepsze, z postu na post, rozwijasz się, Kochana! ;)
    A co do przyjaciół... Taka dobra osoba jak Ty zasługuje na prawdziwych kumpli. :D Każdy na nich zasługuje. A przyjaciele nie odwracają się z dnia na dzień. Tfu... W ogóle się nie odwracają! :D
    Ściskam, kocham, buziaaaaaak. ;*

    + ŻADNEGO USUWANIA BLOGA! Nie ma takiej opcji!!!!!!:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za ten komentarz Domiinii, wiele dla mnie znaczy ;**

      Usuń
  2. Cudowne są te zdjęcia *___________________________________________* widać niezły progres :D:D
    Co do ludzi i przyjaźni.. to u mnie jest tak samo, gdyby nie przyjaźnie, gdyby nie wy wszyscy, to po prostu bym z tego łóżka nie wstawała i tyle ;p przyjaźń jest bardzo ważna :)
    A co do bloga - zwariowałaś !!! Masz prowadzić tego bloga -.- ja to na przykład czytam i myślę, a nawet jestem pewna, że nie tylko ja, więc wybij sobie lepiej to z głowy, bo inaczej ja Ci wybiję :P
    ~~Masza

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masza, nie bijj...!! ;d
      Dziękuję za miły komentarz :)

      Usuń
  3. Jest sens ! Co z tego, że notki będą rzadko, ważne co w nich będzie zawarte ;)))
    Pięknie napisałaś, nie wyobrażam sobie życia bez niektórych osób...
    Buziaki:) A właśnie, jeśli chcesz przeczytać pracę mogę ci wysłać na email :)

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczne zdjęcia :)
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdjęcia naprawdę fantastyczne <3, poza tym nie liczy się to co ile dodajesz notki tylko co masz w nich do przekazania :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne zdjęcia !

    zanetasthoughts.blogspot.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. To zdjecie z balkonami, to gdzies u nas robione?:) ostatnie zdjecie jest megiczne :))) <3

    OdpowiedzUsuń