piątek, 1 czerwca 2012

Piątek :)


1 czerwca każdy człowiek obchodzi swoje święto. Dzień dziecka. Wszyscy przecież jesteśmy dziećmi swoich rodziców, rodzice dziadków, dziadkowie pradziadków itd :) 
Dostałam wspaniały prezent z tej okazji : ) Polscy siatkarze wygrali z Kanadą gładko 3:0 ! : ) Wspaniały start naszych Mistrzów. Wszyscy grali znakomicie. Szczególnie Pan Wiśniewski , Pan Kubiak , Pan Ignaczak i Pan Bartman : ) Bardzo się cieszę, że Bartek kurek wraca do formy. Mam też nadzieję, że niedługo zobaczymy na boisku Piotrka Nowakowskiego : )
A wczoraj ? Miałam przyjemność pobawić się kochanym aparatem i pojeść trochę owoców z działki mojej Cioci : )


Pyszne czereśnie prosto z drzewa oraz słodkie poziomki i truskawki na dłoni mojej kochanej Mamy ♥




Chciałam jeszcze złożyć Wam , wszystkim dzieciom życzenia :) Żebyście mogli spełniać swoje marzenia.
Dużo zdrowia, jak najwięcej uśmiechu na twarzy, sporo miłości. Wszystko czego tylko chcecie :)

{ zdjęcia z internetu ;) }

2 komentarze:

  1. I Tobie najlepszego z okazji Dnia Dziecka, Nati ;* ale mi narobiłaś smaka na poziomki!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wzajemnie ^^

    D.

    OdpowiedzUsuń